• Geen verzendkosten
  • 24h levering
  • Laagste prijs garantie
  • Achteraf betalen
Klantenservice: 010-7524150

Hoofd navigatiex

damesschoenen kopen

Veel gestelde vragen - Schoenen Winkel

Bestellen en Bezorgen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer je een product hebt gevonden dat je graag wilt bestellen? Dan kun je de gewenste maat selecteren en klikken op 'Bestel'. Vervolgens kun je kiezen voor meerdere opties: 1. Inloggen met je eigen Schoenenwinkel.nl account. 2. Nieuw bij ons, account aanmaken. 3. Bestellen zonder account. Zodra je een keuze hebt gemaakt, mag je alle benodigde gegevens invullen en een betaalmethode kiezen. Op dit moment kun je bij ons kiezen voor: iDeal, Paypal, bank overschrijving en Afterpay. Vervolgens kun je in de laatste stap alle gegevens controleren en eventueel wijzigen om daarna de bestelling definitief te maken. Na het afronden van de betaling ontvang je direct van ons een bevestiging per e-mail. Heb je gekozen voor achteraf betaling via Afterpay dan ontvang je binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling de factuur per e-mail.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij Schoenenwinkel.nl betaal je geen verzendkosten ongeacht de hoogte van het bestelbedrag. Verder brengen wij ook geen extra kosten in rekening voor bezorging van pakketten naar België.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Op werkdagen voor 17:00 besteld is gegarandeerd de volgende werkdag in huis, PostNL bezorgt zelfs op zaterdag. Als je je order in het weekend besteld, wordt je bestelling de eerst volgende werkdag verwerkt en verzonden. Bij een afleveradres buiten Nederland, duurt de bezorging enkele dagen langer.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres voor je wijzigen. Na verzending van je bestelling ontvang je direct een link met daarin een track en trace code om je pakket zelf te volgen. Indien je een adres wijziging wilt doorvoeren kun je dit ook zelf online wijzigen tot 12:00 middernacht voor de eerst volgende bezorgdag.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken zowel met PostNL als GLS samen.

Retourneren en Ruilen



Hoe kan ik mijn product retourneren?

Is het artikel niet wat je in gedachte had? Dat kan gebeuren, alle artikelen kunnen binnen 14 dagen retour gestuurd worden met het bijgeleverd retourformulier. Vergeet daarbij niet duidelijk te vermelden of je het betaalde bedrag teruggestort wilt krijgen of dat je het artikel wilt ruilen. Plak in alle gevallen de bijgeleverde retoursticker op de doos en geef deze af op het dichtstbijzijnde postkantoor.

Zijn er kosten verbonden aan het terugsturen van mijn pakket?

De verzendkosten zijn altijd gratis de retourkosten echter (nog) niet. De eventuele retourkosten komen geheel voor eigen rekening, maar krijgen nieuwe klanten volledig van ons terug in de vorm van een tegoedbon.

Kan ik ook afgeprijsde artikelen retour sturen?

Wij gaan altijd voor tevreden klanten, dus ook als een artikel is afgeprijsd maar niet geheel naar wens is. Gelden dezelfde algemene voorwaarden als voor niet afgeprijsde producten en kun je deze dus gewoon zonder opgaaf van reden aan ons retour sturen.

Ik wil graag een artikel omruilen?

Wil je een artikel omruilen? Geen probleem. Met het bijgeleverd retourformulier kun je de ruiling aangeven. Na ontvangst en controle van het teruggestuurde paar ontvang je binnen uiterlijk 2 dagen het nieuwe paar bij je thuis of op je werk. Wil je er zeker van zijn dat je artikel op voorraad is? Bel of mail met de klantenservice, dan kunnen wij het artikel alvast voor je in reservering houden.

Hoe snel ontvang ik mijn geld retour?

Na ontvangst en controle van de retour gestuurde artikelen, ontvang je na goedkeuring binnen uiterlijk 3 werkdagen het totale bedrag weer terug op je bankrekening.

Assortiment & Klantenservice

Is de website van Schoenenwinkel.nl beveiligd?

Ja, onze website draait op een goed beveiligde serverlocatie en staat onder permanent toezicht van onze systeembeheerders. Verder leiden wij alle betalingen via een beveiligde lijn naar de internet kassa. Alle gegevens worden gecodeerd verstuurd via een zogenaamde SSL secure connection.

Hoe weet ik of een bepaalde maat nog op voorraad is?

In het linker filter menu in de webshop kunt je de gewenste maat selecteren. Als de gewenste schoenen dan zichtbaar zijn of blijven, betekent dat deze nog op voorraad zijn en je de schoenen dus kunt bestellen. Of je kunt direct op het product klikken, rechts onderin boven de bestelknop staat de actuele maatserie vermeld. Hebben wij je maat onverhoopt niet meer op voorraad? Stuur dan een e-mail of bel met de klantenservice. Wij kunnen voor je nagaan of dit product nog binnen komt en anders kunnen wij de schoenen in veel gevallen voor je nabestellen.

Ik heb een klacht over een product of een bestelling?

Ook opmerkingen en klachten horen wij graag van je. Want daar kunnen wij veel van leren en klanttevredenheid staat bij ons bovenaan! Of het nu gaat om een klacht paar of dingen die mogelijk niet goed zijn gegaan voor, tijdens of na jouw bestelling. Wij nemen alle klachten zeer serieus en kunnen per e-mail aan klantenservice@schoenenwinkel.nl worden gemeld. Wij streven ernaar om klachten die wij per e-mail ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. Vervolgens gaan wij intern of in samenwerking met de fabrikant altijd opzoek naar een passende oplossing.